Společnost BENESA TECH prodává a nabízí servis následujících značek:
Multifunkční vozidla Caron ztělesňují spojení spolehlivosti, výkonu a důrazu na bezpečnost a pohodlí řidiče. Jejich charakteristická technologie vychází především z know-how týmu Caron, který umožňuje vlastní konstrukci a výrobu klíčových mechanických komponent, včetně kabin, náprav, odpružení, převodovek a brzdových systémů, vše speciálně navržených pro tuto třídu vozidel. V kombinaci s těmito charakteristickými rysy je výběr nejlepších motorů nejnovější generace KOHLER a VM-MOTORI, které zajišťují všestranný agilní výkon, od nejmenších vozidel až po vrchové modelové řady.
Caron používá pouze ty nejlepší motory od nejprestižnějších značek se zaměřením na efektivitu a ekologickou udržitelnost, aby byl zajištěn maximální výkon a nízká spotřeba. K dispozici je široká škála 3- a 4válcových vznětových motorů VM MOTORI - STELLANTIS EUROPE S.P.A. nebo KOHLER - Kohler Co. s výkonem od 25 do 136 k, všechny schválené v souladu s nejnovějšími evropskými předpisy STAGE V a EURO 6.
4-válcový motor VM R754EU6EH má elektronicky regulovaný systém vstřikování common-rail s turbodmychadlem s variabilní geometrií (VGT) a dochlazovačem pro optimalizovaný výkon a úsporu paliva. Systém úpravy výfukových plynů (DOC, DPF, SCR & CUC a EGR ventil) certifikuje tento motor podle předpisů EURO VI / STAGE V a TIER 4 FINAL. Se zdvihovým objemem 3,0 l vyvine 136 koní a maximální točivý moment 500 Nm. K dispozici u modelů CT/CTK 140 M-S.
4-válcový motor VM R754EU6D využívá elektronicky regulovaný systém vstřikování common-rail s turbodmychadlem a dochlazovačem pro optimalizovaný výkon a úsporu paliva. Systém úpravy výfukových plynů (DOC + DPF + SCR s EGR) certifikuje tento motor podle norem EURO VI a STAGE V. Se zdvihovým objemem 3,0 l poskytuje výkon 109 koní a točivý moment 420 Nm při pouhých 1100 ot./min. K dispozici u modelů CT 110 M-S.
4-válcový motor VM R754ISE5 využívá elektronicky regulovaný systém vstřikování common-rail s turbodmychadlem a dochlazovačem pro optimalizovaný výkon a úsporu paliva. Systém úpravy výfukových plynů DOC a DPF certifikuje tento motor podle předpisů STAGE V. Se zdvihovým objemem 3,0 l poskytuje výkon 75 koní a točivý moment 310 Nm při 1100 ot./min. K dispozici u modelů CT/CTK 80 M-S.
4-válcový motor Kohler KDI2504TCR má elektronicky regulovaný systém vstřikování common-rail s turbodmychadlem a dochlazovačem pro optimalizovaný výkon a úsporu paliva. Systém úpravy výfukových plynů DOC a DPF certifikuje tento motor podle předpisů STAGE V a TIER IV FINAL. Se zdvihovým objemem 2,5 l vyvine výkon 75 koní a točivý moment 300 Nm při 1500 ot./min. K dispozici u modelů CT/CTK 77 M-S.
3-válcový motor VM R753ISE5 má elektronicky regulovaný systém vstřikování common-rail s turbodmychadlem a dochlazovačem pro optimalizovaný výkon a úsporu paliva. Systém úpravy výfukových plynů DOC a DPF certifikuje tento motor podle předpisů STAGE V. Se zdvihovým objemem 2,2 l poskytuje výkon 68 koní. K dispozici u modelů řady AR/ST 590 a 790 a modelu C70.
Nový 3-válcový motor Kohler KSD1403TCA o objemu 1,4 l má systém elektronického vstřikování common-rail s turbodmychadlem a dochlazovačem, který umožňuje přesné řízení přívodu paliva a vynikající odezvu při zatížení. Mimořádné hodnoty točivého momentu v nízkých otáčkách při zachování výkonu pod 19 kW, díky čemuž není nutné používat systémy na úpravu výfukových plynů. Certifikováno podle standardů STAGE V a TIER 4 FINAL, namontované na modelech AR/ST 670 a C 50. K dispozici také ve verzi 40 hp pro trhy mimo EU.
Nový 3válcový 1,4l motor Kohler KSD1403NA využívá systém elektronického vstřikování common-rail, který umožňuje přesné ovládání přívodu paliva a vynikající odezvu při zatížení. Mimořádné hodnoty točivého momentu v nízkých otáčkách při zachování výkonu pod 19 kW, díky čemuž není nutné používat systémy na úpravu výfukových plynů. Certifikováno podle standardů STAGE V a TIER 4 FINAL, dostupné u modelů řady AR/ST 190 a 390.