Společnost BENESA TECH prodává a nabízí servis následujících značek:
S řadou L1 máte na své straně všestrannost a výkonnost. Ekonomický provoz díky motoru Kubota, extrémní odolnost při práci v náročném terénu a šetrnost k životnímu prostředí – to jsou vlastnosti, které činí řadu L1 skutečným „partnerem“ a velkým pomocníkem. Řada L1 nabízí 4 výkonové varianty – od 38 do 55 HP.
Modely L1-522 jsou všestranné a ekonomické. Jejich velká odolnost a vynikající čtyřválcový motor V2403 garantují extrémní odolnost při práci v náročném terénu a šetrnost k životnímu prostředí. To vše jsou vlastnosti, které činí řadu L1-522 skutečným „partnerem“ a velkým pomocníkem. A při koupi modelu L1-522 DCN (kabina Naglak), využijete tento model i pří nepříznivém počasí.
Řada L1-522 nabízí 2 varianty provedení – DW ROPS / DCN (kabina Naglak). Model má mechanickou převodovku 8V/8Z s reverzací pákou pod volantem. Bezpečnostní rám ROPS je sklopný (možnost průjezdu sníženým profilem). Kabina Naglak splňuje bezpečnostní předpisy, je vytápěná, vybavená ventilátorem, možností otevření čelního i zadního okna, sluneční clonou a bezpečnostním majákem. Samozřejmostí je možnost provozu na pozemních komunikacích.
Síla a flexibilita byla u vývojářů hlavní prioritou. Výkonný a úsporný motor, uživatelsky přívětivá a funkční mechanická nebo hydrostatická převodovka, posilovač řízení, palivová nádrž s maximálním objemem, a hlavně výkonná a rychle reagující tříbodová hydraulika jsou prioritou řady L1.
Motor: Tam je síla. Nejdůležitější pro řadu L1-522 je 4válcový vznětový motor Kubota, splňující emisní normu Stage V. Motory pro snížení emisí a nebezpečných částic ve spalinách používá přímé vstřikování Common rail (CRS), filtr pevných částic (DPF) a EGR ventil poslední generace. Výkon 52 HP překvapí dostatkem výkonu pro jakoukoliv práci.
Tvar kapoty a blatníků zajistí pro obsluhu dobrý výhled do okolí. To je zvlášť důležité při práci se zadními přídavnými zařízeními nebo s čelním nakladačem. Velký úhel otevření kapoty pomáhá obsluze a servisu při údržbě. Velkorysý prostor obsluhy umožňuje snadné ovládání komponentů. Odpružená sedačka řidiče zaručuje i dlouhou práci bez únavy. Sklopný bezpečnostní rám ROPS, integrovaná přístrojová deska a logické ovládání podtrhuje dobře promyšlenou koncepci stroje.
Výkonný zadní závěs Kat. I se zdvihem až 1 750 kg je na celé řadě L1 dokonale sladěný se strojem. Jeho výkon dává možnost agregace nejrůznějšího příslušenství pro pokrytí nejrůznějších požadavků obsluhy. Jeden okruh přídavné hydrauliky umožňuje použití třeba sklopné vlečky.
Robustní konstrukce přední nápravy zaručuje velký úhel zatočení a extrémní manévrovatelnost. Světlá výška zlepšuje průjezd a manévrovatelnost v lesním porostu a horší průchodnosti.
Pro modely L1 jsou v nabídce tři základní druhy neumatik: záběrové (polní), trávníkové a industriální.
Čelní nakladače Kubota nabízejí "silnou ruku“ pro extrémní práci. Jsou optimálně přizpůsobeny řadě L1, pro L1-382 model LA525, pro L1-452 nakladač LA805 a pro modely L1-522 a L1-552 nakladač LA1055. Velká zdvihací síla a vysoká výška zdvihu je působivá v této výkonnostní a hmotnostní třídě. Jednoduché a intuitivní ovládání nakladače zajišťuje standardně joystick. Zaoblený design čelního nakladač se opticky hodí k celkovému vzhledu těchto traktorů a umožňuje dobrý výhled na pracovní plochu.
Rychloupínače Skid-Steer umožňují rychlou výměnu různého nářadí.
Kabina Naglak splňuje bezpečnostní předpisy, je vytápěná, vybavená ventilátorem, možností otevření čelního i zadního okna, sluneční clonou a bezpečnostním majákem.