FB IG YT

Společnost BENESA TECH prodává a nabízí servis následujících značek:

Traktory KUBOTA

Univerzální traktor Kubota L2-522 D ROPS

Univerzální traktor Kubota L2-522 D ROPS

KUBOTA L2-522 D ROPS

Modely L2 jsou na rozdíl od řady L1 více komunální a sadařské. Převodovku si volíte mezi mechanickou reverzační, nebo hydrostatickou. Všestrannost a výkonnost zůstala, ale mechanická převodovka s „plazivou“ rychlostí v základu dává další školkařské a zahradnické možnosti. A hydrostatická převodovka HST-Plus s možností půlení 3 stupňů hydra na 6/6 představuje tu nejlepší hydrostatickou převodovku na trhu. Ekonomický provoz motorů Kubota, extrémní odolnost při práci v náročném terénu a šetrnost k životnímu prostředí – to jsou vlastnosti, které činí řadu L2 skutečným „králem“ komunálních traktoru.


Nečekaná úroveň pohodlí

Řada L2-522 nabízí maximální úroveň pohodlí. Odpružené a posuvné sedadlo nabízí dostatek prostoru pro nohy snižuje únavu obsluhy, velký a přehledný ovládací panel nabízí snadný přístup k ovládacím prvkům a snižuje nepozornost. Tento model se dodává variantně se sklopným bezpečnostním rámem ROPS, nebo s bezpečnostní klimatizovanou kabinou Naglak. Stručně řečeno, jednoduché, velmi kvalitní modely pro velké množství využití.


FST - Plně synchronizovaná hlavní a rozsahová převodovka

Ekonomická FST převodovka nabízí 16 rychlostních stupňů vpřed a 16 vzad. Jednoduchá a jemná změna rychlosti stejně jako směru jízdy předurčuje tuto převodovku pro přípravu půdy a práci s čelním nakladačem. Tato převodovka umožňuje standardně jízdu „plazivou“ rychlostí.


Motor Kubota

Čtyřválcové vznětové motory Kubota jsou k dispozici s výkony od 45 do 62 HP, Jsou vybaveny vstřikovacím systémem Common-rail, recirkulací výfukových plynů EGR a filtrem pevných částic DPF. Tyto motory splňují emisní normu EU Stage V. A co víc, filtr pevných částic má servisní interval pouze každých 6 000 hodin – nejdelší interval na trhu.


PTO, zadní TBZ a zadní hydraulické vývody

Hydraulicky aktivovaná spojka s nezávislým vývodovým hřídelem umožňuje, aby byl vývodový hřídel zapojen/odpojen, zatímco je traktor stále v pohybu. Navíc je k dispozici systém Neutral/Auto Shut-off a ochranné odkládací štíty pro úplný upgrade celkové bezpečnosti a produktivity vývodového hřídele. Modely L2 mají dva zadní přídavné okruhy hydrauliky standardně (možnost až 3 okruhů).


IntelliPanel™

S novým systémem IntelliPanelu™ máte přehled o stavu vašeho traktoru po celou dobu provozu. Otáčkoměr, ukazatel teplotního rozmezí, spotřeby paliva a velké oba ostatní horní a dolní kontrolky, vás IntelliPanel™ informuje o kompletním stavu traktoru včetně termínu údržby při jediném pohledu.


Bezpečnostní kabina Naglak s klimatizací

Pouze pro modely L2-522 je určena varianta ROPS nebo bezpečnostní kabina Naglak (PL). Tato kabina je schválena pro provoz na pozemních komunikacích. Kabina má otevírací čelní a zadní okno, sluneční clonu a uzamykatelné dveře. Kabina se dodává s klimatizací. Tento model je využitelný ve vinařství, sadařství a malozemědělství.


Stavitelný volant

Stavitelný volant usnadňuje obsluze nastupování a výstup z kabiny, a tak snižuje únavu.


Údržba

Traktory L2 s velkým úhlem otevření krytu motoru usnadňují pravidelnou údržbu a přístup k motoru. Odnímatelný panelem sedadla umístěný nad převodovkou usnadňuje přístup a servis hydraulických ventilů a součástí souvisejících se snímačem. Tak je zjednodušena údržba hydrauliky. Je to jen další způsob, jak vám Kubota pomáhá udržet vás na sedadle řidiče.


Nové rozmístění pák

Pro snadnější přístup a hladší provoz je Joystick čelní hydrauliky, ovládání zadního tříbodového závěsu, ovládací páky přídavné hydrauliky a spínač PTO umístěny na pravé straně obsluhy.


Obratnost – minimální poloměr otáčení

Traktory L2 jsou obdivovány pro svoji obratnost a při práci v sadu jsou schopny bez nutnosti změny směru jízdy přejíždět bez omezení do dalšího řádku.


Různé varianty pneumatik

Traktory L2 jsou možné osadit různými typy pneumatik pro maximální využití potenciálu stroje.


Technické specifikace

Motor

Převodové ústrojí

  • Typ převodovky: mechanická
  • Počet převodových stupňů (vpřed/vzad): 16/16
  • Počet rychlostních skupin: 4
  • Pohon stroje: 4×4 (s možností vypnutí pohonu přední nápravy)
  • Spojka: jednostupňová, suchá
  • Spojka PTO: vícelamelová, v olejové lázni
  • Reverzace: ano
  • Uzávěrka diferenciálu: ano
  • Brzdy: lamelové v olejové lázni
  • Řízení: hydraulické
  • Maximální rychlost jízdy (v závislosti na pneumatikách): 30 km/h
  • Tempomat: ne

Vývodové hřídele (PTO)

  • Typ: závislý na otáčkách motoru
  • Zadní PTO: 540/750 při 2550
  • Čelní PTO: na přání

Hydraulika

  • Celkový výkon čerpadla hydrauliky : 54,2 l/min
  • Výkon čerpadla pro pracovní hydrauliku/pro řízení: 35,6/18,6 l/min
  • Maximální provozní tlak: 190 kg/cm2
  • Kategorie zadního 3bodového závěsu: Kat. I
  • Regulace zadního 3bodového závěsu: řízení polohy
  • Maximální zdvihový výkon/výkon na konci ramen: 1 750/1 250 kg
  • Ovládání zdvihu: mechanické s automatickým vypnutím v maximální poloze
  • Regulace rychlosti klesání: ano
  • Blokace polohy ramen pro transport: ano
  • Externí hydraulické okruhy vpředu/vzadu: Standardně 3 okruhy+vratný okruh / Standardně 2 okruhy, na přání 3okruh

Rozměry

  • Celková délka: 3 245 mm
  • Celková šířka (v závislosti na pneu): 1 560 mm
  • Celková výška (v závislosti na pneu): 2 375 mm
  • Rozchod kol vpředu: 1 135 mm
  • Rozchod kol vzadu: 1 225/1 325 mm
  • Rozvor: 1 915 mm
  • Minimální světlá výška (v závislosti na pneu): 400 mm
  • Vnitřní průměr otáčení: 3,2 m
  • Standardní pneumatiky vpředu: Volitelné (záběrové, trávníkové, industriální)
  • Standardní pneumatiky vzadu: Volitelné (záběrové, trávníkové, industriální)

Hmotnost

  • Provozní hmotnost: 2 045 kg

Technická data čelního nakladače

  • Typ: LA1055EC

Vybavení

  • ROPS: ano, sklopný
  • Kabina: ne
  • Klimatizace/topení: ne
  • Zásuvka 12 V: ano
  • Sedadlo: komfortní se vzduchovým odpružením
  • Nastavitelný volant: ano
  • Schránka na nářadí: ano
  • Čelní hydraulický závěs: na přání
  • Čelní vývodový hřídel: na přání
  • Tažná lišta vzadu (spodní závěs): ano
  • Výškově stavitelné tažné zařízení vzadu: ano
  • Zadní pracovní světlomety: na přání
  • Přední pracovní světlomety: ne
  • Maják: na přání
  • Přední blatníky: na přání (nelze s čelním nakladačem)
  • Přední závaží: na přání
  • Čelní nakladač: na přání
  • Čelní ochranný rám kapoty: na přání
  • Pneumatiky záběrové: volitelné
  • Pneumatiky trávníkové: volitelné
  • Pneumatiky komunální: volitelné
  • Schválení pro provoz na pozem. komunikacích: ano

Máte zájem
o více informací?