Společnost BENESA TECH prodává a nabízí servis následujících značek:
Modely L2 jsou na rozdíl od řady L1 více komunální a sadařské. Převodovku si volíte mezi mechanickou reverzační, nebo hydrostatickou. Všestrannost a výkonnost zůstala, ale mechanická převodovka s „plazivou“ rychlostí v základu dává další školkařské a zahradnické možnosti. A hydrostatická převodovka HST-Plus s možností půlení 3 stupňů hydra na 6/6 představuje tu nejlepší hydrostatickou převodovku na trhu. Ekonomický provoz motorů Kubota, extrémní odolnost při práci v náročném terénu a šetrnost k životnímu prostředí – to jsou vlastnosti, které činí řadu L2 skutečným „králem“ komunálních traktoru.
Řada L2 nabízí maximální, v této kategorii traktorů nečekanou, úroveň pohodlí. De luxe sedadlo se vzduchovým odpružením a dostatek prostoru pro nohy snižuje únavu, velký a přehledný ovládací panel nabízí snadný přístup k ovládacím prvkům a snižuje nepozornost. Stručně řečeno, tato kabina je centrum pohody. Komfortní kabina řady L2 vás přenese do nové dimenze.
Automatická klimatizace/topení reguluje chlazení, topení a ventilaci vzduchu pro větší pohodlí obsluhy. Celá klimatizační řídící jednotka je umístěna tak, aby byla zajištěna větší vzdálenost od hlavy obsluhy.
Zoptimalizovali jsme výklon a životnost hydrostatického pohonu.
Výsledek: HST Plus.
Automatické ovládání hydrostatického čerpadla a motoru umožňuje optimální výkon, bez ohledu na požadavky, půdní podmínky nebo zkušenost uživatele. Nová HST Plus je vybavena hydraulickým posilovačem ulehčujícím ovládání pedálu pojezdu. Bez ohledu na zatížení garantuje tento systém jemnou reakci, snadné ovládání a lepší kontrolu. Méně vibrací a snížená hlučnost umožňují příjemnou práci bez únavy, při nejvyšším výkonu. Přepínač H-DS umožňuje při jízdě po komunikacích okamžité „půlení“ pojezdové rychlosti.
Jednoduché ovládání tempomatu pomáhá obsluze při přepravě po komunikaci, nebo při nutnosti konstantní rychlosti provozu.
Čtyřválcové vznětové motory Kubota jsou k dispozici s výkony od 45 do 62 HP, Jsou vybaveny vstřikovacím systémem Common-rail, recirkulací výfukových plynů EGR a filtrem pevných částic DPF. Tyto motory splňují emisní normu EU Stage V. A co víc, filtr pevných částic má servisní interval pouze každých 6 000 hodin – nejdelší interval na trhu.
Hydraulicky aktivovaná spojka s nezávislým vývodovým hřídelem umožňuje, aby byl vývodový hřídel zapojen/odpojen, zatímco je traktor stále v pohybu. Navíc je k dispozici systém Neutral/Auto Shut-off a ochranné odkládací štíty pro úplný upgrade celkové bezpečnosti a produktivity vývodového hřídele. Modely L2 mají dva zadní přídavné okruhy hydrauliky standardně (možnost až 3 okruhů).
S novým systémem IntelliPanelu™ máte přehled o stavu vašeho traktoru po celou dobu provozu. Otáčkoměr, ukazatel teplotního rozmezí, spotřeby paliva a velké oba ostatní horní a dolní kontrolky, vás IntelliPanel™ informuje o kompletním stavu traktoru včetně termínu údržby při jediném pohledu.
Většina modelů L2 je osazena originální bezpečnostní kabinou Kubota standardně s klimatizací. Kabiny mají zadní otevírací okno a velký filtr přívodu vzduchu (možnost i uhlíkového filtru).
Stavitelný volant usnadňuje obsluze nastupování a výstup z kabiny, a tak snižuje únavu.
Traktory L2 s velkým úhlem otevření krytu motoru usnadňují pravidelnou údržbu a přístup k motoru. Odnímatelný panelem sedadla umístěný nad převodovkou usnadňuje přístup a servis hydraulických ventilů a součástí souvisejících se snímačem. Tak je zjednodušena údržba hydrauliky. Je to jen další způsob, jak vám Kubota pomáhá udržet vás na sedadle řidiče.
Pro snadnější přístup a hladší provoz je Joystick čelní hydrauliky, ovládání zadního tříbodového závěsu, ovládací páky přídavné hydrauliky a spínač PTO umístěny na pravé straně obsluhy.
Traktory L2 jsou obdivovány pro svoji obratnost a při práci v sadu jsou schopny bez nutnosti změny směru jízdy přejíždět bez omezení do dalšího řádku.
Traktory L2 jsou možné osadit různými typy pneumatik pro maximální využití potenciálu stroje.