FB IG YT

Společnost BENESA TECH prodává a nabízí servis následujících značek:

Traktory KUBOTA

Zemědělský traktor Kubota M5092

Zemědělský traktor Kubota M5092

KUBOTA M5092

  • Výkon: 70,9 kW (95 HP)
  • Bezkonkurenční obratnost, průměr otáčení 4 200 mm
  • Zdvihový objem: 3 769 cm3/počet válců: 4
  • Počet převodových stupňů: 36 vpřed/36 vzad, Eco Speed 40 km/h
  • Univerzální traktor pro zemědělství, komunální sféru, ideální v kombinaci s čelním nakladačem

Unikátními vlastnostmi tohoto traktoru je nejen skvělá manévrovatelnost, ale také výkonný motor, vysoká světlá výška a výjimečně jednoduché ovládání, díky čemuž se stává Kubota M5002 nepostradatelným pomocníkem pro každodenní použití.


Motor

4válcový přeplňovaný motor s vysokotlakým systémem vstřikování Common Rail, ve spojení s 4ventilovou technikou a technologií přímého vstřikování nabízí vyšší výkon, lepší průběh křivky kroutícího momentu a nižší spotřebu paliva. Filtr pevných částic (DPF), diesel oxidační katalyzátor (DOC) a katalyzátor SCR, AdBlue® snižují škodlivé emise, aby byly splněny nejnovější emisní normy.


Převodovka

Plně synchronizovaná 6stupňová převodovka s dvoustupňovým násobičem řazeným pod zatížením DUAL SPEED poskytuje veškerý výkon a efektivitu potřebnou při práci. Ve snadném dosahu obsluhy je páka řazení 3 jízdních skupin, s nimiž traktor disponuje celkem 36 stupni pro jízdu vpřed a 36 stupni pro jízdu vzad. Součástí standardní výbavy jsou plazivé rychlosti. Funkce ECO Speed umožňuje dosažení maximální rychlosti 40 km/h při otáčkách motoru snížených o 20% a tím snížení hluku, opotřebení a spotřeby paliva. Traktory M5002 jsou vybaveny samostatnou pákou zámku převodovky. Novinkou u traktorů M5002 je elektrohydraulický reverzor, který umožňuje ještě snadněji než dříve změnu směru jízdy vpřed a vzad. Páka reverzoru je umístěna na sloupku volantu. Vícelamelová mokrá spojka ulehčuje práci s čelním nakladačem a zvyšuje produktivitu a ovladatelnost.


Kabina

Kabina série M5002 vychází z kabiny série M5001. Zaoblené sklo zlepšuje výhled a zvětšuje prostornost. Nově přibyl panoramatický střešní průhled. Vysoká kabina poskytuje více místa nad hlavou a většina ovladačů byla přesunuta pro snadnější používání. Oproti předchůdci sérii M60 je kabina širší o 18 cm. Díky tomu je jízda pohodlná i ve dvou. Standardně je dodávána klimatizace se 6 nastavitelnými výdechy v přístrojové desce. Kabina je vybavena 4 LED pracovními světlomety.


Brzdný systém

Traktory M5001 jsou vybaveny hydraulickým brzdným systémem s vícelamelovými brzdami v olejové lázni. Při brzdění se automaticky zapne pohon přední nápravy.


Hydraulika

Hydraulické čerpadlo pracuje při tlaku 196 barů s průtokem 64,4 l/min. Zdvihací síla tříbodového závěsu je 4 100 kg, ramena závěsu jsou vybavena rychloupínacími háky. Sériově dodávané 2 přídavné hydraulické okruhy lze rozšířit o 3. ventil s regulací průtoku. Standardní rychlosti vývodového hřídele je možné přepínat mezi 540 a 540E ot/min. Na přání je možné rychlosti vývodového hřídele nahradit za 540 a 1000 ot/min. Volitelně lze modelovou řadu M5002 dovybavit EHR.


Přední náprava

Pohon přední nápravy lze zapínat a vypínat za jízdy pod zatížením, pouhým stisknutím jednoho přepínače. Díky převodu dvojitým kuželovým soukolím jsou traktory Kubota maximálně obratné. Tento systém, kompletně uzavřený v olejové lázni zaručuje dlouhou životnost, snadnou údržbu a oproti standardním kloubovým převodům umožňuje dosáhnout extrémně malého průměru otáčení pouze 4,2 m a velké světlé výšky stroje. Standardně dodávaný samosvorný diferenciál přední nápravy, spolu s elektrohydraulickou uzávěrkou diferenciálu zadních kol zajišťují trakci a stálý výkon v nejobtížnějších podmínkách.


Technické specifikace

Motor

  • Typ V3800-CR-TIEF4
  • Zdvihový objem/počet válců 3 769/4 cm3
  • Max. otáčky motoru 2 600 ot/min
  • Max. výkon motoru (97/68/EG) 70,9 (95) kW (HP)
  • Objem nádrže palivové/AdBlue 105/12 l

Převodovka

  • Počet rychlostních stupňů 36 vpřed/36 vzad
  • Maximální rychlost 40 km/h
  • Převodovka synchronizovaná 6 stupňů, 2 stupňový násobič, 3 skupiny
  • Reverzní zařízení elektrohydraulické
  • Brzdy hydraulické kotoučové, zapínání 4×4 při brzdění
  • Připojení pohonu 4×4 elektrohydraulické

Zadní vývodový hřídel (PTO)

  • Typ vývodové hřídele nezávislý, elektrohydraulicky ovládaná lamelová spojka s brzdou v olejové lázni
  • Rychlost 540/540E (540/1000 – volitelné) ot/min

Hydraulika

  • Průtok hydraulického čerpadla 64 l/min
  • Tříbodový závěs rychloupínací s teleskopickými stabilizátory
  • Kategorie II
  • Regulace polohová, silová a smíšená
  • Nosnost zadního TBZ 4 100 kg
  • Počet hydraulických okruhů 2 standardně (volitelně třetí ventil s regulací průtoku)

Ostatní

  • Řízení hydraulické
  • Přední náprava uzavřené koncové převody, kuželové soukolí
  • Přístrojový panel analogový/LCD display
  • Standardní pneu 360/70 R24 vpředu; 480/70 R34 vzadu

Rozměry a hmotnosti

  • Celková délka 4 045–4 394 mm
  • Celková výška 2 594–2 644 mm
  • Celková šířka 1 954–2 367 mm
  • Rozvor 2 250 mm
  • Rozchod kol – vpředu 1 560–1 660 mm
  • Rozchod kol – vzadu 1 440–1 790 mm
  • Pohotovostní hmotnost 3 385–3 665 kg
  • Průměr otáčení 4,2 m
Máte zájem
o více informací?